Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2008

Στο κρεββάτι...

Σήμερα στο γραφείο ένοιωθα περίεργα. Σαν το κεφάλι μου να είναι ξένο.
Μετά από λίγο, οι διάρροιες επιβεβαίωσαν οτι .... αρρώστησα.

Πήρα λοιπόν άδεια και γύρισα σπίτι.

Παρά το καλοριφέρ και το πάπλωμα, εγώ ένοιωθα κρύο.
Το θερμόμετρο επιβεβαίωσε πως έχω και πυρετό. Σκαρφάλωσα μέχρι τους 38.8.
Ωραία, πήρα ένα αντιπυρετικό και έπεσα για ύπνο.

Το απόγευμα, μια κοτόσουπα από θαυματουργά χέρια, με βοήθησε να "στανιάρω".

Ο πυρετός όμως συνεχίζεται.
Κρίμα, έτσι αναγκαστικά θα πρέπει να μείνω μακριά από τους ανθρώπους που αγαπώ πιο πολύ.

Δεν μπορώ τίποτ' άλλο να κάνω παρά υπομονή και να μου ευχηθώ: περαστικά μου!

2 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Περαστικα να ειναι και συντομα θα εισαι και παλι ξανα στη δουλεια!!!

Stelios είπε...

Φίλε πρεζα tv σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Να είσια πάντα καλά!