Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Μεταχειρισμένα βιβλία


Από μικρός που ήμουν, μου άρεσε το διάβασμα.
Τα βιβλία μου άνοιξαν παράθυρα στην Γνώση. Γνώση για τον κόσμο, για τους ανθρώπους, για τον εσωτερικό μου κόσμο, για τα συναισθήματα.

Σιγά σιγά συσσωρεύτηκαν... Πολλά χάρισα, πολλά δάνεισα (στο δρόμο χάθηκαν).
Και πάλι όμως, ο διαθέσιμος χώρος δεν αρκεί. Χρειάζεται πολλά ν' αποχωριστώ, ώστε καινούργια νάρθουν. Η δίψα μου για διάβασμα παραμένει ανικανοποίητη.

Όταν μπαίνω σ' ένα βιβλιοπωλείο, έχοντας στο χέρι μου το χαρτάκι με τον τίτλο του ενός και μόνο βιβλίου, που θέλω ν' αγοράσω, κάτι παθαίνω. Τα μάτια μου ρουφούν με λαχτάρα τους τίτλους των παρακείμενων βιβλίων, τις εικόνες τους, διαβάζω την εισαγωγή τους, κι εκστασιάζομαι!
Αυτό το θέλω, α αυτό είναι ωραίο, για δες, αυτό έχει πλάκα, ώ, κι ετούτο μοιάζει ενδιαφέρον...
Καταλαβαίνεις, γυρνώ στο σπίτι με τα χέρια πιασμένα από το βάρος των βιβλίων, που αγόρασα.

Όμως ο χώρος στο σπίτι μου, παρά την θεωρία του Αινστάιν,παραμένει πεπερασμένος. Και τώρα είναι φίσκα! Κάτι πρέπει να κάνω...

Αποφάσισα πως πρέπει ν' αποχωριστώ κάποια βιβλία!

Με ποιόν τρόπο;

Έτσι έστησα το http://greekusedbooks.blogspot.com εκθέτοντας ένα-ένα τα βιβλία, που αντέχω ν' αποχωριστώ.

Περάστε μια βόλτα, μπορεί κάποιο βιβλίο, να είναι ένα από αυτά, που θα θέλατε να διαβάσετε....

Δεν υπάρχουν σχόλια: