Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Κλείστε αφτιά - γρατζουνάω κιθάρα



Και να που η προσφορά ενός πολυκαταστήματος, μ' έφερε για δεύτερη φορά στη ζωή μου, να γρατζουνάω μια κιθάρα.
Την πρώτη φορά ήταν πριν πολλά χρόνια - ήμουν γύρω στα 16. Την παράτησα, γιατί ο δάσκαλός μου έφυγε για περιοδεία. Ο αντικαταστάτης του ήταν στεγνός και στυγνός! Τού'πα "Άντε γειά" κι έφυγα.

Τώρα βρήκα πάλι αφορμή να μου δώσω μια δεύτερη ευκαιρία.
Αυτή τη φορά δεν θα πάω σε Ωδείο, τ' αποφάσισα. Μόνος μου θα βγάλω τα μάτια μου - εεε, θα μάθω, ήθελα να πω!
Τι έκανα τόσα χρόνια Μουσική στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο;
Έψαξα στο internet για δωρεάν προγράμματα κουρδίσματος, μετρονόμους, και .... μαθήματα!
Βρήκα και ... άρχισα δουλειά!
Παιδεύτηκα λίγο με το κούρδισμα (περίπου 4 ώρες, για να βρω κάποιο πρόγραμμα, που να με ικανοποιεί και μισή με μία ώρα για να κουρντίσω την κιθάρα). Το αποτέλεσμα ενθαρρυντικό! Οι χορδές ακούγονται σαν ... κανονικές χορδές κιθάρας. Μπράβο μου!
Αρκετή δουλειά για σήμερα όμως, τα μάτια μου σαν να κατάπιαν άμμο, απαιτούν ξεκούραση.
Την ακούμπησα λοιπόν κόντρα στην βιβλιοθήκη (να θυμηθώ να πάρω μια βάση), την καληνύχτισα και της έσβησα το φως!
Ας ξεκουραστεί κι αυτή! Αύριο την περιμένει μια δύσκολη μέρα!
.......(έπεται συνέχεια)......

Δεν υπάρχουν σχόλια: